Поточна діяльність

Чому в Україні небезпечно бути пішоходом?

Щоразу, читаючи повідомлення про чергове ДТП за участю пішохода, мимоволі здригаюся від трагічної невідворотності, яка стала сумною ознакою нашого часу. Ось людина вийшла з дому по хліб, переходила дорогу і несподівано потрапила під колеса. Або стояла на тротуарі, чекаючи зеленого сигналу світлофора, і раптом її збиває автомобіль, водій якого перевищив швидкість і не впорався з керуванням. 18 жовтня 2017 року подібна трагедія сталася на одній з центральних вулиць Харкова, тоді загинуло 6 пішоходів і ще п’ятеро отримали серйозні травми.

Уряд Гройсмана ще раз розписався у власній некомпетентності

22 травня 2019 року Кабінет Міністрів України своєю постановою затвердив Правила ведення обліку дорожньо-транспортних пригод, які визначають порядок обліку ДТП в єдиній інформаційній системі МВС www.kmu.gov.ua

КАБМІН ОПРИЛЮДНИВ ПРОГРАМУ БДР-2020

Нарешті Кабінет Міністрів України оприлюднив Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2020 року, яка була прийнята на засіданні Уряду ще 25 квітня ц.р. Тобто, Програма набула статусу робочого документа для цілої низки міністерств і відомств, та обладміністрацій, відповідальних за її реалізацію. Державними замовником Програми визначено державне Агенство з інфраструктурних проектів (Укрінфрапроект), що знаходиться в підпорядкуванні Мінінфраструктури. Керівник Програми - голова Укрінфракпроекту (М.П.Божко).

ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО ЗМІСТУ ДРУГОЇ РЕДАКЦІЇ ПРОЕКТУ

«Державна програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року»

 

ТА ОБГРУНТУВАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПО ЙОГО ВІДХИЛЕННЮ

ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА.

ЯК ЗРОБИТИ НАШІ ДОРОГИ БЕЗПЕЧНИМИ?

Трагедія, що сталася 18 жовтня 2017 року в м. Харкові на вулиці Сумській, ще раз показала як дорого іноді обходиться нехтування  Правилами дорожнього руху з боку учасників цього руху.

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПІШОХІДНИЙ. БЕЗПЕКА – ПОНАД УСЕ

Протягом останніх років у більшості великих міст України спостерігається стрімке зростання кількості дорожньо-транспортних пригод, у яких гинуть і отримують травми сотні людей. Місто Хмельницький серед них, на жаль, не виняток, бо тільки протягом 2016 року в порівнянні з 2015-м кількість ДТП з постраждалими тут зросла на 42,2 %. За 7 місяців 2017 року кількість ДТП з постраждалими в місті дещо зменшилася (на 7,5), але все рівно за цей час тут сталося понад 150 ДТП з постраждалими, в яких 7 осіб загинуло і 197 були травмовані, в т.ч. 26 дітей.

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ПІШОХІДНИЙ

Разом з координатором проекту "Безпека на дорогах" соціальної ініціативи "Хтось не зробить" (м. Хмельницький) Сергієм Ковалем зустрілися з Хмельницьким міським головою Олександром Симчишиним. Перед цим провели у Хмельницькому Академію пішоходів, поспілкувалися із журналістами, ознайомилися з пішохідною і транспортною інфраструктурою міста та вивчили найбільш характерні проблеми, які впливають на безпеку і комфорт хмельницьких пішоходів. Отож, під час розмови з О.

Що необхідно для участі транспортного засобу в міжнародному русі?

Головний сервісний центр МВС України розповів що необхідно для участі транспортного засобу в міжнародному русі.

                                                                                                     

Лист до організаторів Конгресу

Враховуючи значення безпеки дорожнього руху та профілактики дорожнього травматизму, Торгово-Промислова Палата України, разом із зацікавленими центральними органами виконавчої влади та громадськими організаціями з безпеки дорожнього руху, планує провести 22-23 червня 2017 року  Перший міжнародний конгрес з питань реформування системи управління без

Стратегічні ініціативи для безпеки дорожнього руху

12 травня в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті пройшов круглий стіл на тему "Стратегічні ініціативи для безпеки дорожнього руху". Захід проходив в рамках Четвертого глобального Тижня безпеки дорожнього руху ООН і був присвячений актуальним питанням безпеки дорожнього руху.

Сторінки