У Польщі запустили соціальну кампанію для молодих водіїв

Секретаріат Національної ради Польщі з безпеки дорожнього руху запустив соціальну кампанію під гаслом "Zgazu Tanoga", орієнтовану на виховання у молодих водіїв безпечних і відповідальних навичок водіння. Для цього було знято дотепний відеоролик з несподіваним сюжетом, в якому Майстер Таноха навчає молодого водія витримці й терпінню.
"Zgazu Tanoga" є відповіддю Національної ради з безпеки дорожнього руху Польщі на ситуацію з безпекою молодих водіїв. Як наголошується в доповіді про дорожньо-транспортні пригоди, у 2014 році близько 21% всіх ДТП були скоєні за участю водіїв у віці 18-24 років. Причиною близько 40% з них став вибір неадекватної швидкості. Як правило, водії цієї вікової групи переоцінюють свої здібності й недооцінюють наслідки ризику та небезпечного водіння. Причиною такої ситуації також є технічний прогрес і той факт, що молоді водії в даний час набагато уразливіші до факторів, які відволікають їхню увагу, зокрема таких як дзвінки мобільних телефонів, написання sms-повідомлень і навіть перегляд за кермом Інтернету.
Зважаючи на такі дані, команда, що працює в Секретаріаті Національної ради з безпеки дорожнього руху підготувала кампанію, присвячену заохоченню молодих водіїв до відповідального водіння. З цією метою ними був підготовлений відеоролик, який в оригінальній формі заохочує їх дотримуватись правил безпечного водіння. Сюжет відеоролика розповідає про те, як головний герой, схильний до екстремального водіння, несподівано стає учнем досвідченого Майстра Tanoga, котрий дає йому уроки терпіння і смиренності.
Соціальна кампанія мала шалений успіх. За перші два дні відеоролик переглянуло більше півмільйона осіб, понад 7,5 тис. розмістили його у своїх Інтернет-профілях на FB і 2200 осіб поставили лайки. Ці цифри весь час зростають. Насамкінець, варто зазначити, що виготовлення і просування цього ролика взяла на себе агенція John Pitcher Panato.pl, а вартість її послуг склала 100 000 злотих.

Відео: